Από το 2016 η HealthNet παρέχει φροντίδα και υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες της μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από την ώρα ή την ημέρα της εβδομάδας. Πιο συγκεκριμένα, οι εκπρόσωποι της εταιρείας φροντίζουν και εξυπηρετούν 24ώρες το 24ωρο, ιατρικά ραντεβού με βάση τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Ομοίως, επικοινωνούν και προγραμματίζουν τα ιατρικά ραντεβού των πελατών ανάλογα με την ώρα και την ημερομηνία που θα ορίσουν οι ίδιοι. Η 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών, προσφέρεται μέσω τηλεφωνικής υποστήριξης, email και live chat.
Σκοπός της εταιρείας είναι να ηγηθεί στο χώρο της εξυπηρέτησης και της διαχείρισης των ιατρικών ραντεβού για πελάτες των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών εταιρειών και οργανισμών. Οι αξίες που διέπουν το συντονιστικό μας κέντρο έχουν ως βάση τη συνέπεια, την ασφάλεια, την ενσυναίσθηση και την καινοτομία.