24ωρη εξυπηρέτηση πελατών

24ωρη εξυπηρέτηση πελατών

Από το 2016 η HealthNet παρέχει φροντίδα και υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες της μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από την ώρα ή την ημέρα της εβδομάδας. Πιο συγκεκριμένα, οι εκπρόσωποι της εταιρείας  φροντίζουν και εξυπηρετούν 24ώρες το 24ωρο, ιατρικά ραντεβού με βάση τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Ομοίως, επικοινωνούν και προγραμματίζουν τα ιατρικά ραντεβού των πελατών ανάλογα με την ώρα και την ημερομηνία που θα ορίσουν οι ίδιοι. Η 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών, προσφέρεται μέσω τηλεφωνικής υποστήριξης, email και live chat.

Σκοπός της εταιρείας είναι να ηγηθεί στο χώρο της εξυπηρέτησης και της διαχείρισης των ιατρικών ραντεβού για πελάτες των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών εταιρειών και οργανισμών. Οι αξίες που διέπουν το συντονιστικό μας κέντρο έχουν ως βάση τη συνέπεια, την ασφάλεια, την ενσυναίσθηση και την καινοτομία

Η συνεχής εκπαίδευση των ανθρώπων της εταιρείας, η εναρμόνιση της εταιρείας με παγκόσμιους δείκτες εξυπηρέτησης, το σύστημα παρακολούθησης των δεικτών εξυπηρέτησης, η αφοσίωση και η αποφασιστικότητα, εγγυώνται πως θα επιφέρουν συνεπή αποτελέσματα στον τρόπο λειτουργίας των διαδικασιών εξυπηρέτησης των ιατρικών ραντεβού. 

Η συνέπεια στην απόκριση σε μία εισερχόμενη κλήση, στην ταχύτητα διεκπεραίωσης του αιτήματος του πελάτη και στην ποιότητα της επικοινωνίας με τον πελάτη, διασφαλίζονται από το CRM που έχουμε αναπτύξει στην εταιρεία και στους ελέγχους που πραγματοποιούνται από τους κατάλληλα καταρτισμένους ανθρώπους για τη διατήρηση των KPIs.

Η ασφάλεια των πληροφοριών και ειδικότερα εκείνων που συγκαταλέγονται στις ευαίσθητες πληροφορίες/δεδομένα, αποτελεί κρίσιμο ζήτημα για κάθε εταιρεία. Ειδικά στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας όπου οι πληροφορίες αποτελούν έναν από τους πιο πολύτιμους πόρους. 


Με σκοπό τη διασφάλιση και τον έλεγχο των πληροφοριών, η HealthNet έχει υιοθετήσει πολιτικές και διαδικασίες ασφαλείας που εναρμονίζονται με το ISO 27001. 

Κάποιες από αυτές είναι : 

Η συνεχής εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των ανθρώπων που εργάζονται στον οργανισμό: 

Το προσωπικό εκπαιδεύεται σχετικά με τις πρακτικές ασφαλείας και ευαισθητοποιείται σχετικά με τους κινδύνους ασφαλείας των πληροφοριών.

Η χρήση τεχνολογικών λύσεων ασφαλείας: 

Η εταιρεία χρησιμοποιεί λογισμικό και υλικό ασφαλείας, όπως firewalls, λογισμικά αντι-virus, κρυπτογραφία δεδομένων και άλλα, για την προστασία των πληροφοριών της από απειλές.

Ο περιορισμός πρόσβασης: 

Η πρόσβαση σε ευαίσθητες πληροφορίες περιορίζεται μόνο σε εξουσιοδοτημένα άτομα μέσω μέτρων όπως κωδικοί πρόσβασης, περιορισμένα δικαιώματα πρόσβασης και προσδιορισμένους ρόλους χρηστών.

Ο περιοδικός έλεγχος και αξιολόγηση: 

Η εταιρεία πραγματοποιεί τακτικούς ελέγχους ασφαλείας και αξιολογήσεις κινδύνου για να αναγνωρίσει και να αντιμετωπίσει πιθανές απειλές ή ευπάθειες στο σύστημα της.

Συμπερασματικά, η ασφάλεια της πληροφορίας απαιτεί ένα συνδυασμό πολιτικών, τεχνολογίας και πρακτικών που εφαρμόζονται συνεχώς για την προστασία των πληροφοριών από απειλές εσωτερικές και εξωτερικές και αυξάνουν το αίσθημα εμπιστοσύνης.

Διάβασε την πολιτική απορρήτου εδώ

Σε εταιρικό πλαίσιο η ενσυναίσθηση σχετίζεται με την ικανότητα να γίνεται κανείς κατανοητός και να ενδιαφέρεται για τους συναδέλφους του και τις ανάγκες τους. 

Στη HealthNet επιβραβεύουμε τη επικοινωνία, της ανοικτότητας και της συμπερίληψης : Η εταιρεία διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων και προωθεί ένα περιβάλλον όπου οι άνθρωποι μπορούν να εκφράζουν ανοικτά τις απόψεις, τις ανησυχίες και τις ανάγκες τους.
​​​​​​​
Επίσης, η εταιρεία προσφέρει ευκαιρίες κατάρτισης και ανάπτυξης που επιτρέπουν στους εργαζόμενους να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους και να προοδεύσουν στις καριέρες τους ενώ παράλληλα θεσπίζει συνθήκες που έχουν ως στόχο την διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ της εργασίας και της προσωπικής ζωής των εργαζομένων.

Η HealthNet αναγνωρίζει τις επιτυχίες και τις συνεισφορές των εργαζομένων και παρέχει επαρκή ανταμοιβή και αναγνώριση για την εργασία τους ενώ παράλληλα προωθεί ένα περιβάλλον εργασίας όπου οι εργαζόμενοι νιώθουν ασφάλεια, εκτίμηση και ενθάρρυνση. Με αυτούς τους τρόπους, η εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου οι εργαζόμενοι αισθάνονται υποστηριζόμενοι, κατανοημένοι και εκτιμημένοι, γεγονός που συμβάλλει στην αύξηση της ενσυναίσθησης και της θετικής κουλτούρας εργασίας.

Η εταιρεία θεσπίζει πολιτικές που ενθαρρύνουν την έρευνα, την ανάπτυξη και την καινοτομία σε όλα τα επίπεδα της οργάνωσης.
​​​​​​​
Στη HealthNet ενθαρρύνουμε τη διαφορετικότητα των ιδεών, την προσπάθεια για νέες προσεγγίσεις και την ανοιχτή συνεργασία μεταξύ των τμημάτων.

Επίσης, η εταιρεία αναγνωρίζει και ανταμείβει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία των εργαζομένων ενώ παράλληλα παρέχει ευκαιρίες κατάρτισης και ανάπτυξης που ενισχύουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για την καινοτομία.

Στόχος της εταιρείας είναι η συνεργασία της με άλλες εταιρείες, ακαδημαϊκά ιδρύματα και άλλους εταίρους για την ανταλλαγή ιδεών και τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων.
​​​​​​​
Με αυτούς τους τρόπους, η εταιρεία διασφαλίζει όχι μόνο ότι η καινοτομία είναι δυνατή, αλλά και ότι είναι μέρος της κουλτούρας και της στρατηγικής της για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς της στην αγορά.

key Figures 

85%
Service level
3%
Average abandonment rate
22s
Average speed to answer
3m
Average call duration
Background Image

Με επίκεντρο τον άνθρωπο

Για σχεδόν 10 χρόνια, η εμπειρία, η συνεχής εκπαίδευση, η συνέπεια και η θετική διάθεση των εκπροσώπων μας, συντελούν στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που προσφέρουμε, προσαρμοζμένη στις απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη.


Η εξυπηρέτηση των πελατών μας έγκειται στην:

  • 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη λειτουργίας προγραμμάτων και υπηρεσιών υγείας
  • παροχή πληροφοριών και διευκρινίσεων επί των παροχών του εκάστοτε προγράμματος υγείας
  • ενημέρωση για την ασφαλιστική τους κάλυψη
  • ενημέρωση για διημερεύοντα-Διανυκτερεύοντα Φαρμακεία-Νοσοκομεία
  • ενημέρωση για τυχόν οικονομική συμμετοχή στις διαγνωστικές εξετάσεις
  • ιατρικές πληροφορίες
  • συντονισμός ραντεβού με ιατρικούς παρόχους συμβεβλημένους με το δίκτυο μας
  • συντονισμός ραντεβού για check up ή επισκέψεις στους ιδιώτες ιατρούς

Μην σας τα λέμε εμείς μόνο...

Ευρωκλινική

H Συνεργασία μας με την Healthnet είναι άψογη και για αυτό μακροχρόνια. Διαχειρίζεται πάνω από 10.000 κλήσεις πελατών μας ετησίως και συντονίζει τα ραντεβού σε άμεσο χρόνο , ενώ απαντά και διαχειρίζεται κάθε είδους πληροφορία που ζητείται από τους πελάτες μας ακολουθώντας πιστά με τις προδιαγραφές και οδηγίες που έχουν δοθεί από εμάς.

Η επικοινωνία είναι άμεση και αποτελεσματική και τυχόν ζητήματα επιλύονται άμεσα και μόνιμα. Τηρεί όλους τους κανονισμούς για την προστασία ΔΠΧ και έτσι η Ευρωκλινική νιώθει ασφαλής στην ανάθεση του έργου στην Healthnet σε όλα τα επίπεδα.

Ευχαριστούμε Healthnet για την άριστη συνεργασία!

 

Ευρωκλινική
CNP ΖΩΗΣ

Η Healthnet Management υποστηρίζει την πολυετή συνεργασία μας, με συνέπεια και επαγγελματισμό.

Το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και η αμεσότητα ανταπόκρισης, σε συνδυασμό με την γνώση του αντικειμένου, την ευελιξία και την θετική διάθεση των στελεχών της, ενισχύουν την εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών μας και συμβάλλουν στην αποτελεσματική ικανοποίηση των αναγκών τους

CNP ΖΩΗΣ
ΣΕΤ Eurobank

Η εύρεση μιας αξιόπιστης και αποτελεσματικής συνεργασίας για την υποστήριξη των λειτουργιών μας ήταν πρωταρχικής σημασίας. Η HealthNet ξεπέρασε τις προσδοκίες μας από κάθε άποψη. 

Μία από τις καλύτερες πτυχές της συνεργασίας με τη HealthNet είναι η δέσμευσή τους στην ασφάλεια και τη διαχείριση των δεδομένων  αλλά και η εις βάθος γνώση και τεχνογνωσία στη διαχείριση πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων παροχών υγείας. 

Επιπλέον, η ανταπόκριση και η αφοσίωση της HealthNet στην υποστήριξη του Συλλόγου μας ήταν εξαιρετική. Η προσέγγισή της εξυπηρέτησης, τους έχει πραγματικά ξεχωρίσει ως Συνεργάτη στον οποίο μπορούμε να βασιστούμε.

Συνιστούμε ανεπιφύλακτα τη HealthNet, ως έναν αξιόπιστο Συνεργάτη
 

ΣΕΤ Eurobank
Interlife

Έχουμε την χαρά να συνεργαζόμαστε με τη HealthNet από το 2018 και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι είναι μια πολύτιμη συνεργασία για εμάς. 

Η αφοσίωσή τους στην κατανόηση των μοναδικών μας αναγκών και προκλήσεων, τους ξεχωρίζει. Δεν προσφέρουν απλώς λύσεις, προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους για να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες απαιτήσεις, διασφαλίζοντας βέλτιστη απόδοση.

Σε έναν έργο τόσο ευαίσθητο όσο η φροντίδα των ασφαλισμένων, μπορούμε να εμπιστευτούμε στη HealthNet με σιγουριά τα πιο ευαίσθητα δεδομένα μας, γνωρίζοντας ότι προστατεύονται με το υψηλότερο επίπεδο προσοχής.

Συνολικά, η συνεργασία με τη HealthNet ενίσχυσε τη λειτουργική μας αποτελεσματικότητα, και την παροχή φροντίδας των ασφαλισμένων μας. Με τη Healthnet, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι πελάτες σας βρίσκονται σε καλά χέρια.
 

Interlife
hidden text

ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ

υποστήριξη ασφαλιστικών προγραμμάτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης
Μάθετε περισσότερα
hidden text

εΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

 Πελατοκεντρική εξυπηρέτηση και διαχείριση προγραμμάτων περίθαλψης
Μάθετε περισσότερα
hidden text

Τηλεϊατρική

παροχή ιατρικών προγράμματων από απόσταση και υποστήριξη πελατών
Μάθετε περισσότερα